Dupdap SPM leavers

Assalamualaikum and hi everyone . Hai pendebar-debar hati sekalian :)

Jom sama-sama menadah tangan sementara menukar hari ke hari hingga ke saat yang setiap dari kita tunggu selama ni. Disaat hati masih keliru apa yang bakal terjadi pada tanggal 21 Mac 2013 nanti, cuma nak ingatkan yang kena alert dengan semua sponsorship, scholarship tau. Nanti terlepas rugi pulak.

_________________________________________________________________________

Bismillahirrahmanirrahim

Ya Allah ya tuhanku, hamba-hambaMu ini memohon dengan serendah-rendah hati. Kau terimalah bingkisan hati kami yang semakin hari semakin berdebar menanti keputusan Sijil Pelajaran Malaysia 2012.
Sesungguhnya Ya Allah, kami sudah berusaha sebaik mungkin, berdoa dan bertawakal hanya kepadaMu si pemilik hati kami. Sesunggunya Engkaulah sebaik-baik perancang, maka rancanglah yang terbaik untuk masa depan kami. ya Allah, kami memohon dariMu segala apa yang terbaik buat diri ini Ya Allah, berilah kami yang terbaik, sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui atas tiap sesuatu yang berlaku dalam diri setiap hambaMu. Ya Allah, berilah kami keputusan yang cemerlang setimpal dengan apa yang kami kerjakan sebelum ini ya Allah. Sekiranya kiriman doa ini kau makbulkan , jauhkan kami  dari sifat ujub, takabur, belagak, tamak dan pelbagai lagi penyakit hati. Redhakan kami menerima segala apa ketentuan Ya Allah, sesungguhnya apa yang berlaku itu adalah yang terbaik untuk kami. Ya rabb, jagalah setiap tindakan yang kami lakukan, selamatkan perjalanan kami sesungguhnya Engkau sebaik-baik penjaga.
Atas nama Allah yang mengetahui apa yang ada di dalam kalbu setiap hambaNya, dan sebesar-besar kekuasaanNya. Makbulkanlah permintaan ikhlas kami.
ameen ya Rabbal alameen
___________________________________________________________
Semoga setiap dari kita memperoleh keputusan cemerlang. Ameen


Kepada #Science1Family , KRK 08'10 , walau apa pun keputusan yang bakal kita dapat nanti, janji pada diri sendiiri kita tak akan berubah, kecil hati, pinggirkan diri dan sentiasa tenang bersama lalui hari-hari nseterusnya bersama.  Family bonding antara kita takkan putus terlerai . Ingat setiap kali ada di antara kita yang jatuh, jangan pernah rasa segan, malu untuk let it out. Aku mohon kita sentiasa bersama hingga ke akhir cerita. :)