Hugs and Kisses

Assalamualaikum and hi.

Pernah rasa benci tertekan meluat menyampah muntah hijau tak bila pergi mana-mana orang akan cakap

A       : Eh, you sekolah mana dulu?
B       : I sekolah yang kat Seremban tu, *****. Yang ramai budak hot tuuu.
C       : Ouh.. I sekolah *****. You kenal tak *masukkan nama*
A       : You sekolah mana ?
Aku   : Semermum. I'm Semermumian.. and proud to be.


Sejujurnya, sekolah aku tak berapa banyak benda yang nak dibanggakan jika dibandingkan dengan all other SBPs sebab sekolah aku bukan term of SBP or Kluster. Woo sekolah aku luar bandar cikai kampung je kot. Tapi, hati jiwa sukma aku ni tetap pilih untuk stay kat sekolah cikai ni (and rejected the SBP offer) dari Form1 till i'm officially out from the school after finishing my SPM.  

Dan aku rasa being not the SBP student is a cool one or maybe in other word "not that bad". Sini aku kenal siapa kawan siapa lawan. Siapa sayang siapa bayang. Siapa baik siapa taik. Sini aku kenal dunia, aku kenal rasa, aku kenal Nadd, Eby, Ulya. Dengan lebih rapat lebih mendalam lebih sayang lebih kuat lebih akrab sampai boleh nangis tanpa segan silu, boleh pinjam barang tanpa perlu pulang, boleh suruh belanja tanpa perlu rasa apa-apa, boleh kongsi apa dia rasa, dia rasa, dia rasa, aku rasa. Dan satu pencapaian aku paling baik sepanjang kat sini, aku pernah bangun terlebih awal sebab nak tumbuk cili-belacan-bawang-ikan bilis, masuk dalam kuali, goreng dengan nasi = Nasi Goreng untuk orang tersayang. 

Baik baik sayang macam tu pon bukan tak pernah gaduh, terkecik hati, tulis note kecik " aku merajuk, tolong pujuk ", terjeles bila ada orang dapat Cadburry besar pastu tak share pon (Nadd) , tiap-tiap malam call sebelum tidur kat Pangkor (Eby) , yang Ulya aku taktau tang mana nak jeles. Woo, wait wait. Tu semua jeles ke ? Hahaha gila, main-main je. 






adik ipar katanya. hambikkkk...



Ya, kami semua memang lawa cantik ayu anggun gorgeous awesome dan kelassss gitu. Eyh, hangpa paham dak aku rindu hangpa nih ? Tak kisah la nanti kta jauh dekat dalam negara luar negara seberang laut sebelah sungai yang penting aku jadi princess then i'll be okay :) Sayang rindu kat korang tak pernah habis. Sila terharu dan tulis dalam diari. 

xoxo,
princess